Rast

Se där ja.. Har man suttit heeela veckan om bara väntat på att man ska få pengar idag så man kan göra värsta goda maten. Vet att jag tänkt fråga om vi ska göra det men har nog inte gjort det.. 
Så la fram mitt förslag nu men nepp det gick inte för han skulle äta på Hamngrillen eller nått med ett fulo ;)
Eller vad man nu vill kalla henne. :P
Men vad gör det för min syster ringde och sa att mamma kommer och lämna räkor till mig sedan :D :D :D :D :D 
Och DET är ju bättre! Och billigare ;)

Kanske ska lära mig att säga det jag tänker nån gång? *haha*

Nu har jag rast, hjärnan är mos. Har räknat och tänkt ett bra tag nu och det sista gick det bara inte att fatta mer..
Men jag försöker plugga iaf.



Om en timme eller så kommer Johan :)
Han ska vara här medan Börje är på föräldramöte.
Så det blir att spela tv spel då ;)
Försökte få honom att städa här igår medan jag spelade med det ville han inte :O
Skumt.. ;)

Har en föreläsning imorgon.. Men är lite kluven.. Funderar på att stanna hemma så jag kan tvätta (var en månad sen sist och kläderna börjar ta slut) och han som föreläser är så rörig så jag inte förstår nått ändå. Fast sen kan det ju vara bra att åka in men då vet man inte när man får tvättat.. Var iaf fullt framöver nu såg jag..

Ja jag får nog fundera på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0