Organisations- och vetenskapsteori

Fyyyyyyyyyyy faaaaaaaaan vilket ämne.
Suck och åter suck.
Har nu suttit med den boken och tvingat igenom mig några sidor.. Men fattar jag mer för det?!
Neeej inte något. Det är jobbiga meningar men mycket långa och fina ord, det är många namn på folk som sagt nått om organisationer och organiseringar, ingen har tyckt samma heller va klart. Och allt som är sagt är på engelska så då ska man fatta det oxå.
Bläääääääää.
Jag skulle nästan ha stannat och varit vanliga korkade Jessica istället för nån smart variant..
Men bara nästan.

Har iaf letat fram lite saker om etik och moral, om det är rätt.. Det vet jag inte.
Men har iaf försökt.

Hej och god natt..

Eller nått..
Orka..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0