Onsdag

Hemmaaaa.. Jag är trött nu kan jag meddela!
Gick upp tjugo i fyra ungefär.. Bussen gick tjugo i fem från Väggabacken, var ju skönt att slippa gå heeeeeela den lååååånga vägen ner över ;)
Och inte vaknade jag i Gbg heller.. Men var så rädd hela vägen att jag skulle missa att gå av i Håby. Vaknade till lite här och där och stirrade förvirrat ut genom fönstret i försök att orientera mig.
Missade helt Hunnebo och Bovall, *ha ha ha ha.*
Men höll mig vaken hela föreläsningen oxå :)
När jag satt där och skrev slog det mig plötsligt.. Jag sitter i ett "klassrum" (heter ju sal nu när man är så stor och går på högskola) med en massa folk och läser.. :O
Som om det inte slått mig innan. *hahaha*

Det där med kallprat.. Vad i heeeeela friden ska man säga?! ?! ?!
Står där och försöker komma på  nått bra men känns ju bara dumt allt.
Inte pratat med nån ny men pratat lite mer med henne jag pratade med första dagen och den hon har hittat att umgås med där :) Den ena är 37 räknade jag ut och den andra är nog en 30 nått.

Sen var det vänte tid på bussen va klart nästan en timme i Trollhättan först och sen en och en halv i Uddevalla.
Det sista i Uddevalla var jag så trött så ögonen gick i kors på mig. Höll på att somna där på bänken jag satt.
Försökte läsa i boken och kollade i de andra böckerna men det gick inte, fatta inte nått och kunde inte koncentrera mig så tänkte att det var ingen idé, inte så som ögonen gick då. *haha*

Nu tänkte jag kanske lägga mig en kvart på soffan.. Men funderar på att skippa det ändå..
Caroline, mamma och Theo skulle komma ut och hämta regnkläder till Albin, och sen är det tacos dax med Robin.
Gott!

Ingen föreläsning imorgon så då blir det att läsa hemma, ska nog ta en sväng till Hunnebo till Carro och hälsa på oxå. Johan vill så gärna dit. Och jag tänkte sätta mig med Carro och se om vi ska köpa oss varsin jacka kanske.. :P

Nej nu får jag göra nån nytta här!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0