Morgon

Vaken men fortfarande trööööött.
Ögonen går i kors hahaha. Men hoppas på att de rätar ut sig snart.
Somnade så gott igår när jag la mig :) Men har även i natt drömd konstiga drömmar?
Det är jobbigt det! Vaknade och var nästan gråt färdig och somnade om.
Kommer inte ihåg vad den handlade om längre bara. Sen drömde jag nått om en jävlig hund.
Och en om att jag skulle åka buss och hade massvis med packning. Och när jag satt där och väntade fick jag i uppdrag att lämna av Maj (Börjes farmor) i Gbg för där bodde hon? Och när jag väl kom mig på bussen, bara det var jobbigt, och frågade vad jag skulle betala eftersom mitt kort inte räcker ända till Gbg, så fick jag så mycket tillägg på priset för att Maj var jobbig och jag hade massa packning och det var en massa saker. Så även denna drömmen slutade med att jag grät, för då skulle jag visst flytta med Maj?
Och sen drömde jag nån dröm om att Sandra skulle gifta sig så jag och Ramona ordnade nån fest till vigseln, det var en dansande polis och en dansande brandman med, hahahahahahaha.
Men de dög inte till Sandra för hon ville ha andra karlar än de som blivit utvalda. Och så var det massa folk och sånt.
Dansade ute på stora ängar gjorde vi och sånt?!
Helt skumt och där vaknade jag typ.

Och nu sitter jag här och gäspar så tårarna rinner. Zzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0