I natt..

.. hade jag nån dröm där jag tydligen blev arg och ledsen för tydligen har jag skickat ett sms och frågat "Varför måste du vara så jävlig i mina drömmar :'(" *hahahahahahah*
Hade nån svag liten aning om att jag gjort det och fick ju kolla på bussen när det kom till mig och visst hade jag gjort det!
Tur man är fullt medveten om allt man gör.. :P

Nu har jag hittat en annan låt jag tycker om..
Kurt Nilsen med Rise to the occasion.
Mycket bra.

Och mätt är jag! Vi åt tacos, och som vanligt gjorde vi så mycket mer än vad det behövs. Så ni skulle ha stannat på mat, Carro och mamma. Gott var det iaf, och mätta blev vi. :)

Ingen Karen på msn nu.. hmm.. hoppas hon inte ligger i huvudvärk bara :(
Det är ju inget kul.. Hoppas hon gör nått roligare än så.

Kommentarer
Postat av: Carr0

Det var d jag visste;)

2008-09-04 @ 08:28:58
Postat av: Karen

Du hade ju lite rätt där tyvärr. Men idag är jag här=)

2008-09-04 @ 09:37:17
URL: http://daddisbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0