Hemma :)

Idag hade vi datadag och vi var ju så duktiga så vi hade inte mycket fel och det vi hade hittade vi med en gång!
:D
Så blev två bussen hem istället för fem, det var sköööööönt!
Lite trött nu när man varit vaken sen halv fyra. *hahaha*
Tänkte på det när jag gick till bussen att den tiden i söndags morgon gick jag och la mig!

Men nu är det gjort. Nu är det bara tentorna kvar som är obligatoriska!
Och jag tror jag gillar bokföring.. ha ha ha ha
Är ett helvete att man ska kunna organisation och sånt också bara ;)

Nej nu ska jag göra nått att äta!
Skulle ha handlat men orkar inte gå ner över, är sjukt trött. Och lite lat kanske ;P

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

du skulle haft ett kort man kan betala med i affären

2008-09-24 @ 07:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0