Heja

smarta lärare.
Hade en föreläsning idag, inget fel på den förutom att hon var danska då ;)
Men den läraren vi skulle ha haft i måndags men som ställde in hade tydligen lagt in en föreläsning idag en kvart efter den vi hade. UTAN att meddela oss.. Utan det fick vi höra när vi satt på vår föreläsning att det var inställd.. Igen. *haha*
Ja.. hur ska vi veta om det är föreläsning om hon inte meddelar?
Kollade mailen nu när jag kom hem, hon har skickat ett mail vid halv elva för att påminna om att det är föreläsning..
Ja ha.. Kanske ska börja med ett vanligt meddelande först.. Och sen fick vi ett senare där hon sa att hon skulle återkomma igen om nytt datum. *haha*
Den läraren är lite rörig.. OCh fruktansvärt dålig, man lär sig mer om man läser hemma skulle jag tro.
Jag har iaf kommit ut från föreläsningarna hon har och knappt vetat ens vad hon pratat om.

Ja ja. Nu ska jag leta lust att städa lite och lägga in räkningar och sånt kul.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0