*gääsp*

*gääääääääsp*

Nu börjar jag bli trötter här känner jag.
Varit en lång dag idag. Inte van att ha två föreläsningar på en dag. *hahaha*
Vi är bortskämda ekonomer sa läraren. Det finns andra som har lååånga dar varje dag.. Men inte vi..
*ti hi* ;)

Åkte in tjugo i sju istället för tio över sju (wow!;P) för att jobba lite på arbetet med Camilla innan vi skulle på föreläsningen vi hade tillsammans idag. Men blev inte jobbat inte, vi pratade lite om det och sen sa hon "vi kan ju skriva på det var för sig och sätta ihop sen". Ja ha.. Ja var inte mycket annat att göra för då var det snart dax för föreläsningen.
Så jag hoppas hon kommer ut på datorn imorgon som hon sa! Bara att jag ska ju iväg lite och sånt.
Är ju dax att klippa mig! =D




Så har tänkt sitta här idag länge och skriva.. men väntar på att Karen ska komma sig ut.
NU kom hon! *hahaha* När man pratar om trollen :P
Hon ska få äran att läsa och hjälpa mig lite att fundera på saker.
Det funkade oxå, inte illa det! :)

Får väl jobba lite då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0