Duktiga jag

Idag pluggar jag.. Fast kanske inte så duktigt som man borde. Men jag kommer frammåt i övningsboken :)
Det ämnet vågar jag nästan säga är kul.. (hur nu det kan vara så) Eller ja.. inte själva ämnet men uträkningarna.. Men det är väl för jag fattar och ser en logik i det hela.. Inte som det andra flumämnet som jag borde ägna mer tid åt.
Men nu börjar jag bli hungrig..
Så får nog göra nått åt det.

Tog mig ett par tabletter förut och slängde mig på soffan under täcket. Det var sköööönt.
Och huvudvärken försvann :)

Nej.. ska väl fixa nått och sen fortsätta plugga :)

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

Men varför är du helt försvunnen från min msn lista?? Varför vill inte universum att vi ska ha kontakt?

2008-09-11 @ 15:13:52
URL: http://daddisbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0