Dravel

Nu har jag lekt fotograf i massor.. Hoppas det finns nått kort jag vill använda, som mamma gillar och som funkar att förstora!
Håller på att ladda upp dom nu..
Jag såg ett som verkade jätte fint.. men då finns min rosa jävla jacka bak och stör tycker jag.. inte alls snyggt.

Igår var det allt käckt, satt där och skrattade med dem och så. Emellanåt kände man sig ju lite ung och utanför när de börjar köra "du vet han som är gift med den som är dotter till den som vars farfar var den som var kusin till den".
Jag vet ju aldrig vem nån är. *hahaha*
Men jag var där iaf, fick lite tacos och så och visa upp mig så de inte glömmer bort mig ;)

Senare efter det så blev det film hos Robin innan det var natten :)

Idag har jag legat på soffan och kollat på MTV och deras prisutdelning till olika musikvideos.
Heja Britney, hon fick hela tre stycken. Fast nästan så det såg uppgjort ut för hon såg inte förvånad ut en enda gång..
Och hon såg eeeeensam ut, satt där och var bara en som hon kramade varje gång och sen gick hon upp ingen på vägen som grattade eller nått. Fast så satt hon nästan vid scen oxå ;)

Så har jag plockat lite i rummet och diskat.. Finns mer att göra men orka.. :P
Och Robin har dammsugaren.. ;P
Tur man kan skylla på nått!

Om en stund kommer Emma tror jag. Vet inte vad vi ska göra men vet att jag börjar bli huuuungrig nu.
Kanske vi kan göra nått att äta :)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0