Ännu en ny vecka

Så var det måndag igen.
Idag skulle jag ha föreläsning från kvart över ett till fyra. Åkte in och satt där och hoppades på att jag skulle se henne jag ska jobba med imorgon. Och så kom hon där :)
Och sa att föreläsningen var inställd!
Men det var ju bra för då fick vi satt oss och gått igenom bokföringen inför imorgon :)
Så nu är vi lite förberedda för den låååånga datadagen som är imorgon.
Den börjar kvart över åtta, vilket innebär att jag får åka hemifrån tjugo i fem!
Och slutar klockan fyra. Så det är verkligen hel dag. Så imorgon ska jag äta lunch i skolan.. Hoppas det är nått man kan äta bara :P

Onsdag då är det föreläsning mellan 10.15 och 13.00.
Måste komma ihåg att gå till apoteket när jag kommer hem oxå.

Torsdag, ingen föreläsning :)

Fredag 10.15-13.00.
Och Håkan är på Lisebert! Men inte jag! *storbölar* ;)
Ja ja jag får spela skivorna och sjunga med här hemma istället.

Jag har nog sovit lite för mycket idag.. Sov en åtta timmar i natt och sen somnade jag rätt snart på bussen in och hem.
Får vi se om jag kan somna sedan så man orkar upp imorgon.
Försöker få mig nån mat men min ugn ville nog inte riktigt med idag.
Så får se om det blir nått.

Nej nu ska jag nog försöka mig på lite bokföring i datan.. Så man vet lite när man kommer imorgon.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0