Uppdatering

Blev en lugn kväll här hemma igår.
Johan kom vid sju och spelade tv spel, sedan gick vi till Konsum och köpte popcorn och så för att mysa framför en film. =)
På vägen dit pratade vi om, ja jag minns inte riktigt vad, och plötsligt bara han pekar och säger högt "En sån bil ska jag ha när jag blir stor! Och den ska gå fort!"
Ja.. Det var Stefans bil det, så jag blev lite full i skratt. Där träffade han då rätt. *hahaha*
En vanlig volvo *hahahaha*

Sen när vi kom hem kollade vi på Casper, den inte tecknade versionen. Men så var den bara på engelska va klart, hade ju jag ingen tanke på när jag köpte den att kolla om det var på svenska... Så han förstod ju inte riktigt allt så fick försöka förklara så gott det gick. Men han gillade den iaf =) Sa att vi kan se på Musse filmen jag köpte en annan dag men nej han ville då så Casper igen.

Lämnade honom vid tjugo i tio kanske, så var en lång kväll och han var trött men hade ju fått moffat i sig popcorn så tror han var nöjd. Och tur hade vi, när jag kom hem igen öppnade sig himlen helt och hållet!

Så då pratade jag lite med Karen på msn =) Och sen ringde mamma =)

Idag har jag BARA legat på soffan och kollat tv. Helt underbart.
Blir kanske Hunnebo sedan med Robin till Carro och co, får se vad Carro och de säger först bara. =)

Så där har ni en liten uppdatering ;)

Kommentarer
Postat av: carro a

tankarfrancarrrro.blogg.se

2008-10-06 @ 19:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0