Tisdag..

Ännu en dag närmare... Och denna startar med huvudvärk.. Är inte det typiskt så säg! ;)
Men men, kollar på lite video klipp läraren har lagt ut, kanske nått mer fastnar då iaf.

Fast nu är det dax för lite frukost som jag kan ägna mig åt medan jag lyssnar om obeskattade reserver.

Ska hämta bilen hos lillebror i kväll oxå, fick ha den till fredag :)
Känns bara onödigt att komma hem på onsdag kväll för att sen hämta den på torsdag igen.
Han har ändå jouren så han kan ingen stans åka ;)
"Men du får tanka själv" sa han... Neeeej.. måste jag det?! ;P
Klart som sjutton jag gör, det får det vara värt.

Har i natt drömt om tenta, hur jag glömmer allt, pennor, fika, miniräknare, ja det som ska med.
Och hur jag åker fram och tillbaka för att hämta saker. Sen satt jag i salen (vi var typ fem tjejer som skulle tenta, det är nåååååågot mindre än vad det är egentligen:P) Och jag la upp allt och upptäckte då att jag klömt kårkortet!
Panik! Måste ha det och legitimation liggandes på bordet hela tiden. Så det var ut (jag tentade visst ute i skogen bland åkrar och på en gård, en lerig en) sätta sig i Martins bil och köra, körde förbi en annan bil som försökte komma först ut på grusvägen men jag vann, fast sen genade jag över leriga åkrar och sånt? Tills bilen blev stopp och jag började springa, fast kom inte så långt tills jag kom på att det går ju fortare att köra (åh fan). Så in i bilen igen, men fick stopp än en gång, så då hoppade jag på ryggen på nån som fick springa med mig på (hahaha) Men, då sprang vi plötsligt på en brygga och va klart så halkade han, det var visst vinter plötsligt, och vi ramlade rätt ner i vattnet! Kallt!
Och sen upp och fortsätta försöka ta sig hem. Vet inte om jag kom mig hem nån gång eller om jag hann till tentan.
Så det blir iaf ikväll en nooooga packning inför imorgon!

Nej, frukost var det ju!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0