Till dig



Jag önskar det fanns så mycket jag kunde göra. .
Men finns inget jag kan komma på som jag kan göra för att underlätta allt.
Jo jag försöker att finnas där men inte alltid så lätt ju.
Tyvärr.
Önskar jag kunde göra så mycket mer än spela tv spel.
Att jag kunde på något sätt verkligen visa att jag bryr mig så mycket
och tycker så mycket om dig.
Så du förstår att jag tänker på dig flera gånger varje dag,
att jag funderar över hur du har det
och är orolig över allt omkring dig.
Det finns så mycket jag skulle vilja skriva men jag får inget fram.
Sitter bara här med tårarna rinnandes när jag tänker på det jag försöker få fram.
Det är så det värker i hjärtat när jag tänker på det.
Men jag hoppas iaf att du vet att jag finns här och har tänkt finnas här,
länge länge.

Kommentarer
Postat av: Jezz

Va fan skulle bilden bli så ful för?!

Fattar inte varför den blir svart bakgrund när den är vit egentligen.

2008-10-01 @ 22:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0