*suck*

Fy katten vad det ska vara svårt att koncentrera sig på den där boken alltså!
Försöker läsa, hinner läsa en halv sida och så gäspar jag så tårarna rinner!
Har kollat gamla tentor och försökt hitta lite "svar" till dem eller hur man ska säga... men det är bara dravel, och inget bra dravel! Bara en massa ord utan innebörd, känns det som.
Nästan så jag funderar över varför jag ens ska åka in imorgon över huvudtaget. Kommer bara sitta där och sitta av tiden känns det som.. Men men man får väl åka in som den duktiga student man är och försöka.. *suck*
Att denna kursen ska vara så totalt ointressant och svår att fatta..
En massa folk från förr som svamlade om hur organisationer ska vara uppbyggda.. Vet att en tyckte att de som jobbade på maskingolvet var dumma som oxar och skulle inte klara av nått svårare än så, och att han tyckte att ingenjörerna var för smarta för att klara av nått så enkelt jobb som på ett maskin golv.
Tror du jag får fyra G på det? *hahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0