Måndag..

Ja.. idag är det måndag och vet ni vad det innebär? Att det snart är onsdag!!!
Fyyyy faaaan. Det har gått alldeles för fort :( Och så klart är det helt stopp i hjärnan idag!
Det jag vet jag kan t om blir stopp.
Tog mig ett bad nyss bara för att göra nått annat, men tröttnar ju så snabbt på att bara ligga där och glo. *haha*

Hoppas lillebror kommer ihåg att jag ska låna bilen, skickade ett sms förut, vet inte om han jobbar ju.
Har inte fått svar än så antar att han gör det. Isf hämtar jag den imorgon kväll så den är här på onsdag.
Kollade tider och så och tur var det!
Jag har sagt halv två hela tiden men det var visst klockan ett!

Och så är jag ju sjukt nervös över att köra dit.. Inte säker på att jag hittar en gång.. :P
Och sen äckel nervös över tentan.. Är så jag mår illa.
Minns inte hur det var i skolan när man gjorde prov.. Det har man väl förträngt, sen minns ju jag knappt nått innan 20 eller så ändå :P eller iaf inte sen innan man sluta skolan.. Inte mycket iaf. *haha*

Nej nu ska jag läsa lite. Bokslutsgrejer finns det visst gott om!

Kisses

(ett ps till Caroline, är inte så lätt att dansa mycket när de spelar skit musik ;))

Kommentarer
Postat av: Kristina

Håller alla tummar jag har!!! Tror på dig!! Du är ju jätte duktig, sluta tänk andra dumheter..

Puss på dig "syster".

2008-10-27 @ 17:24:29
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0