Lägenheter

Igår fick jag från Sotenäsbostäder en broschyr (stavas det så?) om de nya lägenheterna på Tjuvsundsberget.
Det finns tre lediga kvar. Först blev jag paff för jag kommer inte ihåg att jag står i kö där alls, men antagligen ställde jag mig i den vanliga kön och bytes kön när jag skulle byta lägenhet.
Och vilka hyror!!! Den billigaste tvåan har varmhyra på 7700 kr! VEM har råd med det?! För en tvåa?!
De dyraste fyrorna kostar 11 500kr! Heeelt sjuka priser!

Så jag ska skicka ett mail till henne och tacka nej, ALLA mina pengar jag får i månaden hade gått åt till hyra. *hahaha*
Men funderar på om jag ska stå kvar i kön.. Eller inte.
Det kan ju ta lång tid att få lägenhet här så kanske man ska stå kvar.. eller inte..
Hmm.. Vad säger ni? Hur ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: carro a

lika bra å stå kvar, man vet aldrig när d blir några lediga...

å jag vet, hutlösa priser=(

2008-10-23 @ 20:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0