En torsdag i oktober

Ännu en dag slut. Den gick så fort fram till klockan sex ungefär sen har den sniiiiiglat sig fram verkligen.
Har iaf fått läst det jag bestämde för att läsa, fast borde gjort mer.
Sen har jag skällt över att jag inget fattar (som vanligt) och att det är ett jävla dumt påhitt jag gjort (som vanligt).
Sen har jag skällt lite över den här lägenheten och folket runt den. Det låter hela tiden på utsidan av ung-fanskap som skriker (ja det var tröttsamt när jag försökte fatta, och balkongen var stängd). Hur jag slår mig i betongväggen vid sängen.
Bara för jag ligger i en liiiten 90 säng! Ja.. Ni hör ju hur lycklig jag var där.
Men så kom Börje och vi gjorde mat och mamma kom hon med och åt med oss =)
Hon fick sitt paket som jag köpte till henne förra veckan bara för att jag ville. Och hon gillade det! Lät så iaf ;)
Var ju kor på så.. Var ganska lätt att göra henne glad då tror jag.. Och det är ju den 16 mamma, kom jag på nu.
Var ju det datumet du pratade på i fredags att det var då du ville ha paket av nån anledning. (?)
Börje var här ända till sex, riktigt länge för att vara honom, och innan dess så kom ju Johan oxå va klart =)
Så de kolla in tv spelet och jag läste. *haha*
Men var så skönt med att bara nån var här.

Men under förmiddagen så lekte jag lite med datorn.
Finns en sida där man laddar upp ett kort på sig och någon eller välja en kändis och se hur ens barn skulle se ut ;)
Där gick det en del tid, och fort gick tiden oxå!

Men nu ska jag snart sova, så jag kommer upp imorgon och då ska det pluggas direkt. INTE starta datorn Jessica!
För sedan på kvällen blir det Hunnebo med Robin och spela spel med Caroline och Christian! =D
Fast Robin frågade allt om det var biljard som gällde men sa att det blir ju svårt med barnen hemma ;)
Hans svar var "Men var är Christian då?"
Ja.. Han tyckte visst han skulle vara hemma med barnen ;)
Men sa att det är vanligt sällskapsspel som gäller, vi ska tala baklänges och så ;)
Blir säkert bra det..

Nej.. kanske ska lägga mig då..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0