Dravel

Bäst att skriva nått kanske annars ringer väl mamma snart och säger åt mig att det är dax ;)

Har inte haft nån lust att skriva och sen har jag nog inte haft nån tid ;)
Har inte annat än tid men det lät bra :P
Var hos Carro både lördag och söndag. Lördag åt vi kina mat och spelade Wii, åkte till mamma efter för Carro skulle ju upp och jobba stackarna, så då spelade vi lite. Åkte hem vid två tror jag.. Och det var en färd som inte gick fort, det blåste och regnade på bra så vågade inte köra nått fort alls.
Söndagen låg jag på soffan och tyckte det var såå skönt, tills jag kom på att jag hade ju Carros och deras bil och att de kanske ville ha den tillbaka :P Så då åkte jag dit vid tre, blev middag och så när Carro kom hem från jobbet.
Fick skjuts hem av Börje så jag kom mig hem på kvällen.
Sen kollade jag tv, pratade med Karen på msn och mamma i telen, packade väskan och la mig.

Var föreläsning igår, vaknade med huvudvärk men gick över efter alvedon och så men kom tillbaka med kraft under föreläsningen. Jag ville bara sova, hade svårt att hålla ögonen öppna.
Sen på bussen hem passade jag på att sova, satt längst gången så kände hur huvudet var på väg ut där flera gånger.
Sen hem, var hemma en timme tidigare för föreläsningen var klart tidigt och jag hann med bussen innan.
Gjorde inte mycket då, försökte äta lite. Sa hej till Karen och sen när jag inte orkade mer la jag mig.
Halv åtta! Ja ja, så kan det gå.

Sovit dåligt i natt vaknat flera gånger, vaknade vid fyra och tog mig ett par nya tabletter i hopp om att det skulle gå över, låg sen och vred och vände på mig, gick inte att ligga på nått vis för det dunkade bara värre och värre i huvudet, gjorde så ont så jag nästan grät. Till slut lyckades jag iaf somna men när klockan ringde kvart över fem tryckte jag på snooze och halv sex ringde det igen men kände bara hur huvudet gjorde ont och så så jag stängde av och struntade i föreläsningen idag.
Så idag har jag fortfarande ont, tabletterna funkar inte helt jätte bra. Går lite i vågor.
Är mest hungrig hela tiden och jag trycker i mig morötter.

Nej nu ska jag lägga mig igen, huvudet smäller igen.
*suck*

Kommentarer
Postat av: carro a

Usch din stackare=( Hoppas det snart går över=( VAr de där tabletterna vi köpte sitället för eez inge bra? Å jobbigt å va hungerig hela tiden=( Hoppas det går bra ändå

2008-10-07 @ 14:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0