Dravel

Idag är ännu en sån där dålig dag. En dag då jag bara känner mig ful, jag var så söt för några år sen.. Vad hände sen?
För jag ser inte det söta längre och ingen annan heller känns det som. (ja nu vet jag att min syster, mamma och kusin sitter och inte håller med och vill skriva att jag visst är fin och bla bla bla, och kanske Karen oxå vill det, men det behövs inte)
Det har inget med att göra med storleken på mig, det är ansiktet jag inte ser det söta i längre.
Sen åker resten med efter ett tag i bitterheten ändå.

Så då kom jag på att eftersom det är så, då kommer jag för evigt vara en ensam nucka..
Hurra för mig. Ensam med dammråttorna och som evig barnvakt. Endast.

Det har heller inget med att göra att jag tror allt blir bättre om jag "har nån". För det vet jag att det inte är.
Vill bara kanske inte vara ensam i all evighet. Sen vet jag oxå att ingen kommer och knackar på dörren men jag har ingen ork eller lust att ens försöka träffa nån. Fattar inte hur sånt går till ändå. De är ju bara tröttsamma allihop ;)

Suck på allt. Jag vet att det går över, imorgon är det antagligen annorlunda men idag är det så det snurrar i huvudet på mig.



Har varit i skolan idag, sista föreläsningen i Grundläggande redovisning.
Nu är det två veckor kvar till tentan/tentorna!

Och fick räkning idag på akassan. Tydligen ska jag betala full när jag läser?! Det tycker jag är lite fel.. Men bara att betala och se glad ut.. Då gjorde jag fel förra månaden.. oops.

Ja ja, får väl göra nått.
Skulle behövt diskat oxå men orka.

Kisses

Kommentarer
Postat av: Karen

kram

2008-10-14 @ 19:37:22
URL: http://daddisbabbel.blogg.se/
Postat av: carro

Skickar en kram till dig<3 Han med stort H kommer springa på dig när du minst anar det.. Och jag måste bara säga att du e JÄTTEsöt oavsett storlek å sånt

2008-10-14 @ 20:34:46
Postat av: Anonym

du ska inte me till ullared då?

2008-10-14 @ 20:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0