Lördags dravel

Först vill jag säga till Carro..
Neeeeej, tänker jag inte göra.. Roligare att prata och skämta om det än faktiskt göra nått :P
Bättre med en liten fantasi än verklighet ;)

Så var det lördag.. Och inget har jag gjort.. Sitter nu och försöker få lust att städa, Valle kommer hit till kvällen.
Vi tänkte laga mat och tydligen dricka alkohol. Hon sa åt mig igår att gå till systemet. Det har inte jag gjort :P
Varför ska andra säga åt mig att jag ska dricka? Jag dricker väl om jag vill, och hur mycket jag vill.
Hon har eget att dricka så hon råkar ju inte ut för min vägran ;)
Fast hon kommer säga att jag är så trååååkig.
När blev man bara rolig om man dricker alkohol?!? Och det räcker inte att man dricker ett glas vin utan tydligen ska man dricka mycket mer.. Ja ha.. Men om jag inte vill? Har försökt förklara för folk att jag HATAR känslan, den där full känslan.
Den är ju bara as jobbig. Ja ja, nog irriterande över det, folk fattar inte ändå :P

Blev en seeeen natt i natt, blev fast i CSI och glodde. *hahaha*
Men men så kan det vara.

Nej.. ska man ta fram sopen då? Har ju inga dammsugarpåsar så får bli den. *wwiiee* :P

Ja.. får kanske kolla på det..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0