Söndag igen

Ja så var det söndag, vad fort helgerna går!

Kvällen igår var riktigt trevlig, var bättre än jag trodde iaf ;)
Vi var 9 stycken tjejer på detta party igår och de var ju några av dom som pratade på bra där. *haha*
Men skoj var det och massa saker fanns det.
Hon hade med sig två pärmar oxå, en med olika oljor och sånt i och en med kläder och sånt.
Tror både Ramona och jag tyckte den med kläderna var roligast, fast det var mycket hemskt i den med.
Var ju inget en vanlig människa kan ha på sig utan att se ut som kassler ;)
Eller där magen hänger ut här och där.
Men kul var det.
Blev där längre än vad vi trodde. Ramona trodde det skulle ta en timme, jag trodde jag skulle vara hemma till nio igen.
Men hon var strax innan tio när vi gick. Inte illa för två torrbollar som vi ;)

Så var hemma vid tio, satt här och kollade på tv. Hade sagt till Robin innan att han fick ringa om han ville ha sällskap men där var det då så svart när jag kom hem så misstänkte att han var på fest eller sov (vet nu att han var på fest ;)), så jag glodde tv och väntade mig att Carro skulle ringa och ta mig ut på krogen. Men inget samtal kom och när hon var en tolv halv ett tröttnade jag på att sitta i soffan så då gjorde jag mig i ordning och la mig i sängen och glodde CSI och kände hur jag somnade ifrån det så var bara att stänga av och lägga sig. Hade precis somnat till när mamma ringde.
Då är inte riktigt huvudet med kan jag säga. Men det löste sig ändå så då la jag mig och somnade om.

Och nu på morgonen, eller ja sen jag vaknade iaf ;)
Så har jag börjat läsa igenom Fannys anteckningar och så. Fattar fortfarande inget men det kan ju kanske bli en hjälp, kom på i natt att det bara är tre veckor kvar tills tentan ju!

Så har tänkt att jag ska plugga idag, senare till eftermiddagen/kvällen (han sa kväll men man vet aldrig) så blir det Tacos med Robin och en film eller tv. :)

Men tills dess, plugga dax!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0