Lördags dravel

Robin hörde nog mina rop igår ;)
För precis när jag loggade ut från bloggen ringde han och var hemma. *hahaha*
Så gick över och så kollade vi på Final destination och sen på vad som fanns på tv vilket inte var mycket, blev Xena krigarprinsessan till slut.. Och vilken bra serie!!! ;P Sååå dåliga skådespelare och sånt, vi satt mest och skrattade.
Trodde först det var att han saknat mig i veckan och ville ha mitt sällskap ;) Men aj så fel.. Han var visst fylle chaffis och var tvungen att sitta uppe och behövde nån som sällskap då. :P
Men men, var väl hemma tjugo över fyra kanske, då skulle han hämta folken på krogen och jag gick hem och la mig.

Nu har jag mest halv legat och kollat på barnkanalen :P finns inte mycket att se på tv.

Och mycket mer har jag inte att tillägga nu..

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0