Lite till dravel

Ja nu har jag plockat här, diskmaskinen står i gång, det är dammat och sopat och jag har t om duschat.
Bara på med kläder och bädda sängen kvar! :)
De åker från Uddevalla nu eller alldeles strax, sen skulle hon handla med sin mamma inför imorgon och sen kommer hon och hämtar mig så handlar vi till oss :)
Hon frågade allt om jag varit på systemet och jag svarade "Nej", "Nä hä?! Varför inte det då?"
*hahahaha* Men sa att jag har lite vin hemma, vilket jag ju faktiskt har.. om det går att dricka är en annan femma :P
Så då var det okej :P
Men jag blandar ju ut det med Sprite så.. myyyyyycket Sprite lite vin ;P

Nej får väl se om jag hittar nått att ta på mig.. Ser illa ut bara.. Men men nått kanske det finns..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0