Lite mer..

Måste ju erkänna att jag hade nog fel i ett inlägg..
Var nog inte Llentab pojkarna han var ute med på fredagen.. För idag sa han att han skulle på fest till Nattan och dom på fredagen efter pokern.. Så antagligen var han ute med dom.. Tror jag. ;)

Ibland undrara jag över varför jag har en blogg?! Det enda jag skriver där är vad jag gjort om dagarna och hur intressant är det att veta ?!
Hur ofta är det jag skriver ner tankar eller funderingar? Ni som läser måste ju tro jag aldrig tänker eller funderar över nått :P

Btw, Sanda kommer oxå! Så nu är vi fyra säkra, fem med Ramona :) Och Valle och Carro som tror de kommer iaf :)
Och två som inget sagt alls.. Men men, ska nog klara oss utan dom ;)

Ja läser du detta Karen är det klart du får komma med :P Men har inget skickat till dig eftersom du bor i annat land och så ;)

Men som sagt.. Blogg.. Varför ha en när man inget skriver ändå..
Jag vet att jag tänker många gånger att jag är lite orolig över vem som läser det.
Tänk om man skriver nått och nån som inte borde läsa gör det. . .
*hahaha*
Då är det lättare att bara inget skriva. :)

Idag iaf berättade jag för Carro att Robin och jag har pratat på att ta en kryssning, typ Finland eller nått (om hon hörde den delen just vet jag inte;)) Och hon verkade som hon oxå ville det =)
Kanske vi kan ta en allihop tillsammans :)
Fast har ju hört att det är 21? Och det är han ju inte än på en fyra månader..
Fast vem säger att vi skulle komma oss iväg innan dess :P
Sen sa Valle att han kanske kunde åka med ändå ifall man åkte som par?! Men det vet jag inte..
Men isf kan man ju göra så.
Ähh, kommer nog inget bli av med nått, som vanligt :P
Vi ska åka till så många ställen har vi sagt och vi har inte kommit så långt än :P
Inte ens till Gbg *hahaha*

Nån gång händer det ju att vi kommer till Torp iaf, inte illa det :P

Nej just det.. Sova?

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

haha d e ju bra å ha lite tid på sig å spara pengar;) Så fyra månader låter lagom. Bara planning som ska göras.

2008-11-13 @ 07:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0