Ge mig ett e... E

Tiden gick igår, till slut!
Vid sex tog vi och åkte till Hunnebo, Robin och jag. Först till Caroline för att hämta spel och sen vidare till mamma :)
Där var Kristina och hälsade på, så blev det mat och sen spelade vi, och spelade och spelade ;)
Vi hade egentligen tänkt att vi skulle varit hemma till nio för att kolla på tv.
Men så blev det inte. Vi fastnade i spelandet :)
Så halv tolv var hon nog när vi åkte hem.
Lämnade av Carro först som vi hade hämtat tidigare på kvällen och sen åkte vi till Robin och kollade på Pirat filmen, den tredje. Så blev en sen kväll. Gick hem strax efter tre :)
Men trevligt var det. Och det var jätte kul att spela, bordes egentligen göras oftare.

Idag blev jag väckt av Robin, eller ja.. Jag var halv vaken men hade inte öppnat ögonen en och orkat gå upp. Låg mest och funderade på vad klockan kunde vara. *hahaha*
Vi bestämde iaf att vi skulle åka till Torp, han ville ju åkt dit redan i fredags men då kunde ju inte jag.
Så tio i tolv var vi på väg :)
Han fick lämnat in datorn och en mobil telefon. Sen shoppade han dammsugare, filmer och mat.
Nu vet jag iaf att jag har en dammsugare att låna om jag inte hittar dammsugar påsar nån gång! ;)
När han var färdig shoppad (jag är ju fattig student så jag fick inte shoppat nått) så åkte vi hem till honom och kollade på film. Vi började med Sex and the city filmen.. Och får ju säga.. BESVIKEN! Nej så bra var den inte. Och lång.
Så den var vi besvikna på båda två. Sen startade vi en annan film.. Kommer inte ihåg vad det hette, men folk tog livet av sig i mängder. Var nått som "gick" så de blev konstiga och tog livet av sig.. Var nått i vinden, så man skulle akta sig för den.. Då undrar jag.. Hur springer man ifrån vinden?!
Den var inte lika lång men en så onödig och dålig film. Där var vi överens igen. Men vi tyckte olika i vilken som var värst.
Första filmen tyckte ju jag var lite bättre än den andra men han tyckte tvärtom.. Kanske för det var en tjej film det första ;)

När filmerna var slut var klockan åtta och då gick jag hem, och hemma har jag nu då packat väskan inför imorgon och så.
Varit en bra helg tycker jag :D

Nej, göra sig ordning för natten kanske..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0