Fredags dravel

Jag blev visst hemma idag.
Snurrat runt i natt och hostat och så.
Hade ställt klockan och hade allt tänkt åka till skolan men jag måste ha stängt av larmet nån gång, (för det var i gång tio över fem och då tryckte jag på snooze och det VET jag för jag kollade noga så jag tryckte på rätt) men sen vaknade jag fem över sju, och bussen gick tjugo i sju.. Ja.. Det var bara att lägga sig ner igen.
Men känns rätt bra, för att sitta så här som jag känner mig nu på föreläsningen.. Det känns inte som det hade varit helt spännande.
Så det får bli varmt te och så så ska det nog bli bra.
Tät i ena näsborren.. men HATAR nässpray så ska försöka överleva utan ett tag till..
Men något för huvudet ska jag iaf ta snart!
Känner mig lite febrig, äger ju ingen temp så får ju gå på hur jag känner mig, och det kan ju bli bättre med de huvud tabletterna med..
Så får man väl lägga sig på soffan och glo lite.

Ja ja, sånt är livet och förhoppningsvis blir man frisk och sen är man inte sjuk på ett bra tag igen.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0