Fredag kvälls dravel

Idag är Robin med Llentab pojkarna och dricker öl och spelar poker..
Han ringde i sån panik som bara han kan ha i förmiddags och undrade över hur han skulle göra idag.
Träna, inte träna? Fixa håret, inte fixa håret? Dricka, inte dricka? Köra, inte köra?
Så fick försöka komma på nått bra där, och det dög nog för tror han gjorde som jag sa.. Fast jag trodde ju jag skulle få äran att köra ;) Sen berättade han att de kanske skulle ut på krogen efter... Och vad gör jag? Jo sitter här hemma ensam och inga planer har att gå på krogen! Huuuur ska jag få den där brandmannen om jag inte är ute när han är ;)
Jag föreslog allt att Robin skulle lämna honom här när kvällen var över :P Och det kunde han göra sa han.. *haha*

Är ju fredag... och här sitter jag, fast idag är det ganska lungt faktiskt.. Är nog för jag inte känner mig helt kry. Just nu sitter jag i linne och trosor med fönstren i köket öppna balkondörren öppen och fläkten igång.. Och jag svettas!!!
*hahaha* Inte riktigt som det ska kanske ;)

Har planerat att kolla på CSI avsnitt, finns väl inget annat på tv. Och ostbågar och cola har jag.
Visst skulle jag ha en sån där som står bakom  mig och piskar mig till träning och äta rätt och ofta meeen nu har inte jag det! Och jag ville ha ostbågar.. Så då blev det så :P
Jag är snygg ändå.

Nej nu ska jag lägga mig på soffan, skulle bara skriva om att de kanske skulle ut och jag sitter hemma och ugglar ;)

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

Exakt!! Du e snygg no matter what=) Du får be om hans msn eller nummer å lära känna honom på d viset;)

2008-11-08 @ 08:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0