DrAvEl

Jag måste ju säga att det är lite synd om mig...
Har varit lite tokig i halsen några dar, men nu gör det inte ont så längre men min röst är hel knasig
och har haft lite så där högfärds hosta några dar oxå men nu verkar den ha kommit igång ordentligt.
*suck*
Är så där torr i halsen så jag måste göra konstiga ljud hela tiden, och gör mer ljud när jag somnar, så på bussen har jag de senaste dagarna låtit massor. Kan ju inte hålla ögonen öppna på den!
Så lite förkyld är jag antar jag, lite så där smått snuvig men inget större.
Fast idag har jag känt mig lite febrig.. men men.. Sånt är livet. Är väl Karen som tröttnade på när hon låg sjuk förra veckan och skickade det till mig istället ;)
Tur att det är fredag imorgon så man kan ligga hemma istället.
Fast hoppas jag inte blir ordentligt sjuk för på lördag ska Valle komma :)
Vi ska nog laga lite mat och så.. Det är tänkt så iaf :P
Imorgon slutar jag tolv, så då blir det att vänta två timmar innan bussen går hem.. wwiiee.. :P
Ja ja, hemma tidigt iaf.

Nästa vecka, på måndagen rättare sagt, kommer jag komma hem sent. Först föreläsning och sen efter den ska vi fem i vår grupp på intervju till han som har det företaget vi ska göra marknadsplan på/för.

Och så fyller Ramona år nästa onsdag, så det verkar bli en kväll med ansiktsmask och sånt.. Kan ju bli mysigt.
Hon har en kompis som visst har sådana partyn fast vill öva lite först så det får hon göra på oss och vi behöver inget betala. Toppen det :P

Tror jag vet hur jag ska göra när jag fyller med.. Kanske.. *haha*
Ja ja återstår att se..

Nej soffan ropar mitt namn!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0