Bara snack

Var på kontoret för att få skriva på anställningspappren tänkte jag..
Men inte då, de var inte klara än.
Bosse slängde åt det till en stackare i tisdags när jag var där, och han visste inte riktigt hur man gjorde så vi gjorde så gott vi kunde. Sen lämnade han de till Bosse för han skulle kolla om det stämde.
Så tänkte egentligen varit dit igår men blev ju inte så så jag gick dit idag men då hade pappren hamnat hos Janette istället och hon har noll koll på sånt. Så vi fick iaf pratat med Bosse, sen gått oss ner till personal för att få nån ordning på det. Så nu kanske.. Så nu ska de skrivas om och sen får jag mig dit igen och skriva på dem. Eller om de skickar dem, vilket jag tycker är onädigt när jag bor tvärs över gatan.
Fick hälsat på "tanterna" oxå, och de säger då varje gång "åh vad du gått ner i vikt".
HAHAHAHAHAHA. Och jag säger alltid nej, det har jag inte. För det har jag ju inte, vikten går alltid stadigt uppåt.
Men de tror mig inte.. Men kul är det ju att höra sånt när vågen bara snurrar när man ställer sig på den.
Vilket är lite konstigt då den är digital.. ;)

Har inte fått nått besked om betyget än.. Måtte jag ha klarat den!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0