Ännu en måndag har gått

Jag måste ha den trååååååkigaste bloggen i heeeela världen.

Idag har det varit lång dag i skolan, först föreläsning i marknadsföring och sedan arbetade vi med grupparbetet i samma kurs.
Var hemma kvart över sex.
Trodde igår att jag hade korta dagar tisdag och onsdag.. Men neeej då..
Imorgon är kort men onsdag, den är jävlig. Kvart över tio till ett har vi ekonomistyrning och kvart över ett till fem (!) har vi marknadsföring. Ja.. en kvarts lunch då.. Spännande..
Och till fem?! Vi har aldrig haft så långa föreläsningar förut så vi undrar om det verkligen är riktigt.
Men om det nu är riktigt då är inte jag hemma förrän kvart över åtta!
En timmes längre skoldag och jag är hemma två timmar senare.. Kul kul.

Men sen är det inget åka in på torsdag och fredag, inte måndag heller tror jag..
Så då bör jag plugga !
Har en del att göra nu känns det som!
Får väl stänga av telefoner och datorer och sånt.
Blir ju gärna och lätt distraherad och gör andra saker ;)

Men det är omtentan snart, sen är det kurserna vi läser (där det ingår ett arbete i varje kurs) och så är det jobb.
Bara att sätta igång :P
Men jobbet verkar lätt lätt så det är inga problem iaf.
Det är den omtentan jag funderar på mest.
Sen undrar jag om det kostar nått att göra om den, fick för mig jag läst det nån stans men hittade inget när jag kollade.
Kan ju vara bra att veta..

Nu ska jag nog kolla om jag har varmvatten!
Hade inte jag när jag skulle duscha i morse, fick aldrig gjort det igår kväll blev fast här va klart.
Mysa ner mig i en pyjamas och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0