Snack

Så där.. två timmar tills det är dax att bege sig till båten..
Det blir visst bara vi från avdelningen och Bosses fru, de andra är visst sjuka allihop.
Så äter äpple nu.. Ingen idé att ta lunch, får ju försöka få ihop timmar.
Men äpplet var inte gott :(
Smakade underligt.. Så nu fick jag slängt det. Dumt att bli dålig av ett äpple när man ska ut på tur och se fulla arbetskamrater ;) Man skulle haft videokamera kanske ;)
*hahahaha*

Så har jag fått bestämt kurser på komvux oxå. Det blev psykologi, företagsekonomi, personaladministration, marknadsföring, affärsjuridik och digital bildhantering. Och jag har noll koll på vad nån av dem innebär!
Men det märker man väl. ;)
Jag kanske hatar det. Eller älskar det. Den som lever får se :)
Kan hända mycket innan dess..
Så nu ska man ju bara se om man kan får läsa kurserna eller inte. ha ha ha ha.
Men men allt löser sig.

Undra hur död eller levande jag kommer vara sedan... Späääännande.
Vatten har jag iaf med mig en och en halv liter. ha ha :)
och en massa alvedon ;) och äpple.. men de var ju inte goda :(
Tur vi får lite mat där ;)
Och hoppas räkor är med så man kan äta nått. ha ha ha.
Annars får jag äta desto mer när jag väl kommer hem ;)

Jag har kommit fram till att jag borde ha en handfläkt ;) En sån jag kan sitta med i handen och som blåser på mig.
DET hade varit toppen. Sitta med ute eller var jag nu är. *HAHAHA*
Folk hade nog kollat lite men låååt dem tiiitta! Det bryr jag mig inte om, det hade ju varit skönt för mig.

Se där.. nu är det bara en och en halv tills det bär av.

Får väl jobba lite då..

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0