Snack

På fredag ska vi visst på båttur..
Men de anställda på Smögen skola?
Det var en blandning det :P
Och jag fick en order att åka med. Det var iaf så det lät. "Och du SKA med."
Så jag får snällt göra det då, fast jag inte vill. ;)
Men vi ska visst ta en tur bort mot Nordens Ark och så grilla, så det är väl bara att följa med och se glad ut ;)
Denna dagen har ändå gått rätt fort. Men måndagar brukar vara okej, jag tycker att tisdagar är jobbigast så imorgon blir det kanske segare ;)
Man kan ju hoppas inte!

Funderar på om man skulle göra nått gott att äta sedan, men det blir väl som vanligt att man inte orkar ;)
Vet inte vad jag skulle gjort ändå. *haha*
Får duga med det man har hemma då. Lättast så. :P

Men borde nog försöka få tummen ur och dammsuga iaf och damma. Det skulle behövas!
Ska söka jobb oxå. wwiiee.. Men då vet jag iaf vad jag ska göra med kvällen. *haha*

Nej jobba lite

Kommentarer
Postat av: carro

glöm inte ta me migräntabletter å mkt vatten;) så får du ha d såå kul

2008-05-26 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0