Jobba =)

Nu är det snart färdig tvättat för denna gången :D
Gott att ha det gjort.
Skulle ha fixat lite i garderoben egentligen, är en enda stor röra där.
Men var är orken.. *borta*
Kanske den kommer fram snart... För idag, idag! Ringde de från kontoret och undrade om jag kunde tänka mig att jobba två veckor för Therese när hon är på semester på Kreta :D
Och det ville jag ju va klart!! :D :D
Så den 22:e börjar jag och jobbar fram till den 5:e. Alltid något!! :D
Och kanske då man får orken tillbaka att göra saker här hemma :)
Arbetsf. tyckte det var jätte kul att jag får jobba lite. Vi ska ses i slutet på maj nu nån gång och se vad vi ska göra sedan :)
Men ska ju söka till Komvux har jag tänkt så är väl inte så mycket att fundera på kanske :)
Men det brukar ju gå lite si och så med mina planer då jag ändrar mig hela tiden och tappar lusten ;)
Men just nu är jag bara glad att jag ska få jobba lite :D

Så, dax att vika lite tvätt kanske så jag har nått att bära upp det från källaren i sedan.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0