Trött

Fortfarande galen röst. Tröttsamt!
Jag har iaf kommit på att jag sjunger med rätt mycket i musiken hemma.
Märker jag när det inte låter som det ska ;) *haha*
Hoppas det är bra imorgon!
Pratade med Martin förut på msn, och Jonathan (chefen på Komsum) hade sagt han ska ringa mig..
Så får se om han gör det :)

Berättade för Robin i lördags att jag ska se om jag kan få vara där i sommar.
Och då chockade han mig genom att säga att om jag var snäll, så skulle jag kunna låna hans bil fram och tillbaka :D
Om jag tankade lite, men det är ju en självklarhet! Fast jag är ju lite osäker på hur många öl han hade i sig när han sa detta ;) Men det hade varit gott, alltid skönast att sova hemma i sitt eget.
Så då skulle jag få extra nyckeln till bilen isf. Och extra nyckeln till lägenheten fick jag i lördags, så nu kan han inte gömma sig ;) Han ska visserligen få min med, men det har han inte än.. Så än så länge kan jag gömma mig! *mohahaha*

Nej nu ska jag bädda sängen tror jag. Och lägga mig. Kanske..
Har inte somnat idag som jag trodde trots mina fyra timmar sömn innan det var tvätt dax.
Så är väl snart dax att sova. ha ha

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0