Tur att nätet finns

Ja det är då tur, så man har nått att roa sig med när man har tråkigt.
Hittade en sida där man kunde spå sig, online, gratis. Det var bara att klicka på knappen ;)
Så där fick jag veta att mitt "kommande" barn är en flicka. ;)

Jag fick veta vad mitt kraftdjur var. En grävling!
Så här stod det:

Grävling: Passion, kontroll, jordnära, elementet jord, kunskaper om jorden, hämnd, kreativitet, ensidig

Jag fick oxå veta att min blivande pojkvän ser ut så här:
Yngre man med brunt hår i skiftning till rött. Ögonen är gröna, blågröna eller hassel. Han har en intensiv blick och är en eldig och passionerad man under ytan. En intensiv personlighet med stark vilja. Han är troligtvis i din ålder eller yngre.

Och änglarnas viskning till mig var:
Din ängel ger dig värme i kylan, ljus i mörkret, hopp i förtvivlan, en röst i tystnaden, tröst och kärlek i sorg, sällskap i ensamhet. Det du behöver göra är att öppna upp dig och ta emot den enorma kärlek och omsorg.

Fick oxå veta lite om romantiken. ;)
Där fick man veta det som har varit, det som är och det som kommer.
Spännande värre ;)

Gjorde ett om ekonomin min oxå, men den var så skrattretande fel så det brydde jag mig inte ens om att spara ;)
Där sa de att jag var ekonomiskt oberoende! *hahahaha*
Tycket inte det stämde riktigt. Gjorde två olika med ekonomin. Den andra var oxå gällande det som har varit, det som är och det som kommer. Där hade det varit tufft, men nu jobbar jag med nått jag älskar även om det inte får in så mycket pengar (?) :P Och det som kommer var att jag ville ha alla dessa materiella saker och skulle det verkligen göra mig lycklig?
Tyckte inte det stämde riktigt.. ;)
Vet inte vad det är jag jobbar med isf.. Men nått jag älskar visst.. Hmm.. tv tittande på heltid?

Men fick mig några goda skratt och leenden iaf. Emma skrattade med mig oxå via msn.
Vet inte om jag fått mina 12 eller 16 skratt eller vad det var du sa mamma, man skulle skratta om dan.
Men det närmar sig iaf ;)

Pussar och kramar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ungen. Vill oxå ha roligt har inte skrattat mer än tre gånger idag. Så skriv ut adressen till spåsidan Kram mor

2008-05-16 @ 05:15:28
Postat av: Anonym

Hej! Ungen. Vill oxå ha roligt har inte skrattat mer än tre gånger idag. Så skriv ut adressen till spåsidan Kram mor

2008-05-16 @ 05:16:42
Postat av: carro

va va d för sida då?

2008-05-16 @ 09:17:13
Postat av: Jessica

www.spadom.se

2008-05-16 @ 10:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0