Trött

Så trött jag är idag! ? Helt färdigt. *hahaha*
Svårt att hålla ögonen öppna, kan bli en spännande dag. ;)
Sov lite längre idag bara för jag var så trött när klockan ringde.
Blev väckt tidigt idag. Helt förskräckt! Det var tidningen som kom!
Det låter nått väldigt högt och finns ju inget som dämpar ljudet.
Känns som man ligger och bredvid dörren när det smäller i post... ja vad det kallas i dörren.

Idag är det tomt här idag igen, inte många folk här. Så då kommer det väl ringa folk och skälla lite.
Men det hjälper inte! Jag kan inte svara mer för det. ;)

Nej jag får väl ta och hämta posten medan jag fortfarande kan hålla ögonen öppna ;)

Kommentarer
Postat av: carro

tvinga i dig en kopp kaffe

2008-05-29 @ 10:00:15
Postat av: Jessica

Nej fyy vad äckligt! Får klara mig ändå. ;)

2008-05-29 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0