Torsdagen

Ja denna dagen gick den med. :)
Idag har jag äntligen fått tummen ur och diskat!
Lagt in tvätten och så med. Jag kan om jag bara börjar.
Sen blev jag bjuden på pizza av Börje, lämnade honom hemma hos sig och tog bilen ;)
Ner och skickade iväg ett paket och så träffade jag Emma en sväng. :)
Vi satt där på bryggan och bara var en stund.
Fick handlat oxå innan jag lämnade henne och bilen.
Så nu är frukten inhandlad till fruktsalladen imorgon. Fast saknar clementiner eller apelsin kom jag på så får ta en sväng till Konsum imorgon och köpa det :)
De får ju få nått när de kommer på fika flickorna :)
Och Sandra ville ha fruktsallad så då fixar jag det. Har ju lite pengar extra än så länge så betalade det själv :)
Vi brukar lägga ihop annars. Kan ju låtsas vara generös när jag kan ;)
Fick sagt hej till Robin en sväng oxå, har inte sett honom sen i söndags =)
Men nu är man hemma igen.
Blir väl tvn snart om det finns nått att se på där.
Sen kanske prata med Karen om hon kommer ut på msn :)

Kisses så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0