Svammel

Inatt har jag sovit nått så bra :)
Var riktigt skönt.
Och jag kan prata!! Låter fortfarande lite konstigt men man hör vad jag säger  =)

Min blogg är bra spännande.. Om jag försöker logga in som vanligt via internet funkar det inte. Då får jag veta att jag har skrivit fel adress och/eller fel lösenord. Men tar jag fram mailet jag fick från när jag gjorde flytten så funkar det fint. Med samma lösenord och adress ;) Förstår inte riktigt det där.. Tur jag hade kvar mailet och att det funkade.

Ja det var väl i stort sett det jag hade att skriva. Här har det inte hänt nått, satt mest på soffan igår och läste om jag inte satt här framför datorn. Och idag har jag bara suttit framför tvn. Det är illa hur lat eller ja inte lat.. men viljelös eller nått man blir av att bara gå här hemma. Men idag måste jag, verkligen MÅSTE jag diska.. Och städa.. Meeen.. det får vi väl se hur det blir med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0