Se där!

Idag kom jag in här och så, försökte i går kväll/natt men iiiinte då. Så jag gav upp och gick och la mig istället.

I torsdags fick jag med mig kameran hem från Hunnebo så tänkte lägga några kort på ungarna här :)

Albin gungar =)
            


Johan cyklar :)
image75


Theo ska oxå gunga =)
image76

Mosters änglar =D
image77

Johan, Theo och Pontuz
image78

Finns en hel hög med fler bilder på barnen, men de lägger jag på bilddagboken.
Fast det fanns två bilder som inte jag själv tog :)
De blev lite suddiga, det var synd men man ser ju vilka det är :)
image79

image80

Mosters pojkar det :)

Kommentarer
Postat av: carro

hihi synd att de var suddiga ler´. men de andra som DU tog var najs=)

2008-05-12 @ 07:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0