Mera dravel

Idag har det inte varit någon vanlig dag..
Idag har det varit Martins födelsedag!

Martin =)
image57
Gillar det kortet massor!

Började dagen med att städa här, diska och så. Jag skulle ju få besök.
Sedan kom Jenny och Petri nån gång efter tolv.
Så vi fikade och pratade om inget viktigt alls.
Sen när de åkte fick jag skjuts till Emma och så gick vi ner över så jag fick
shoppat present till lillebror :)
Fick köpt mig ett par byxor oxå :D
Sen tog vi en glass och bara satt och kollade på livet vid Grillen ;)
Gick hem och hoppade in i bilen med Robin så åkte vi till kalaset.
Där blev det tårta och cola och kakor, lämnade paket och åkte. ;) (fast paketet lämnades först sedan tårta ;))
Ett lagom kalas :P

Åkte hem, gick på Konsum och åt räkor! *mums*
Kollade på tv, fast fanns ju inget att se på så jag hamnade framför datorn va klart.
Pratar med Karen på msn :)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0