Lördag

Se där, lördagen den gick den med.
Började med att jag vaknade efter en mycket sjuk dröm.. Som pågick även efter att jag vaknat emellanåt.
Helt sjukt.
Sen när jag gått upp så tänkte jag "jag ska spendera hela dagen framför tvn".
Och lyckades en stor del av dagen, somnade på soffan och så ;)
Men sen ringde Robin nån gång vid tre kanske, och frågade om jag skulle kunna köra honom till Kenny, och det var ju inte direkt så jag hade en massa att göra ;)
Så det gick jag med på. Fick kommit mig över till honom och kollat in kläderna han skulle ha på maskeraden.
Sen pallade vi oss till Kenny. Följde med in och tittade på medan de gjorde sig i ordning, hela familjen skulle med där.
De var så söta så ;)
När de var klara så fick jag köra hem Carro som gjorde i ordning dem och sen åkte jag till Ramona och tog ett glas saft.
Blev kvar där ett tag så fick mig mat med :D
Grillat kött och pommes. Det var gott :)
Sedan satt vi framför tvn och kollade en sväng. Åkte hem vid nio.
Så hamnade jag ju här framför datorn som vanligt ;)

Tvn står på bakom mig och de räknar poäng i musikdravlet. ha ha
Sverige har inte fått ett poäng än!! HAHAHAHA! Mohahahah!
Sverige som är såååååå bra. HAHAHAHAH!
Nej se där det ändrade sig.. Nu har vi 2 eller 4 poäng. HAHAHAHAHA!!

Nej nu ska jag väl sätta mig i soffan och glo lite och hoppas att den där karln vill hem snart ;)
Fast börjar piggna på nu så det är nog ingen fara. Men bara för det lät som att det inte skulle bli så sent så blir det säkert hela natten. *haha*

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0