Klarade mig ;)

Blev ingen städning.. Jag blev räddad ;)

Kom hem och hamnade på soffan.. Va klart..
Och där låg jag utslagen i två timmar!
Tills Robin ringde och frågade om vi skulle se på film.
Och ja det ville jag! Usch för städning, wwiiee för film ;)
Så när jag kom hem vid kvart i nio plockade jag iaf lite och la disken i blöt ;)
Inte illa!
Joseph ringde och vi kanske ska ses imorgon kväll efter båtturen så det kan ju iaf vara lite ordning.
Inte en hög med kläder i soffan och så ;)
Stör han sig på resten, dammet och sånt, får han väl damma och dammsuga då :P

Nej, kanske göra lite innan det är dax att sova?
Imorgon har jag iaf bestämt att jag inte ska börja förrän 8.
Så kan sova lite längre, börjar ju lite innan annars så man kan gå hem tidigare.
Men det kvittar ju imorgon när man ska på tur och umgås med arbetskamraterna medan de dricker vin och öl..
Detta kan bli spännande..
Varmt ska det bli med så jag kan ju ligga där och spy med dem ;)
I värsta fall får de skicka hem mig i taxi  :P

Ja just det.. Göra lite och så innan man skulle sova var det!
Jag gör ett nytt försök då..

Natti natt

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0