En hel massa snack

Mamma sa till mig igår att jag sköter bloggen dåligt ;)
"Nu har du inte skrivit sen i onsdags"
Blev lite förvånad för trodde ju inte det hade gått så många dar..
Men skulle satt mig i torsdags att skriva och lägga upp korten på ungarna men då bråkade bara min dator med mig så till slut stängde jag bara av.

Solnedgången i torsdags kväll
image81

Fredag då startade jag den men gick snart ut, skulle till arbetsförmedlingen för att fylla i närvaror rapport till försäkringskassan så jag kan få lite pengar denna månaden.
Hade ju tänkt prata med Carina oxå om komvux och så men hon var inte där, hon hade åkt hem sjuk.
Så det får jag ta en annan dag.
Emma tog lite längre tid på sig där så jag och Jannice (vet inte om hon stavar så) gick till systemet så länge.
Sen gick vi tillbaka och väntade lite till.
Mötte Henrik utanför Italia, och fick frågat hur det går i lägenheten och med grannarna. Men det var inget större.
Han sa iaf inget om att vi skulle byta tillbaka ;)
När Emma blev färdig så gick vi ner över, köpte mig en dricka och sen satte vi oss på bryggan utanför Havsnära.

    Vi utanför Havsnära, lika bra fotografer båda två ;)  

Satt där och läste och så tills klockan var fyra då jag kände att jag inte klarade mer, utan Emma skickade hem mig för att ta ett par tabletter och vila. Så jag tog en kaaall dusch, ett par tabletter och stängde av datorn för den låter så och så låg jag här och mådde dåligt. Alltid kul med lite migrän.
Var fortfarande rätt slut vid nio men orkade inte ligga här mer, så tog Börjes bil och tog en sväng ner över med Emma och så. En promenad på Strandpromenaden där vi mötte John som satt och grillade med en massa töser.
Sen tog vi en sväng till Hunnebo, sa hej till Martin och fick hälsat på Kenny, Nöten, Daniel, Jimmy och Ida som gick förbi när vi stod där. De kom så lägligt, vi stod precis och pratade på Kenny och Daniel när de kom. *haha*
Sen bar det hemmåt, lämnade Emma, lämnade bilen och så bara hem i säng.

När jag vaknade igår så var min röst rätt underlig. Lät jätte konstigt. Och halsont.. plus att jag har börjat hosta!
Mycket spännande ;) När Caroline ringde frågade hon t om om det verkligen var jag ;) Och det var det allt.
Låg mest på soffan för det var så förbannat varmt och hade fortfarande huvudvärk, hade tagit ett par migrän tabletter tidigare på morgonen och lagt mig igen och kändes där som att det var borta när jag vaknade några timmar senare. Men det var tills jag rörde på mig ;)
Men det blev bättre under dan iaf.
Var ute en gång på dan och då gick jag så långt som till Börje och tillbaka. Och var nått så varm när jag kom hem!
Så det var bara att ställa sig i duschen och spola kallt kallt vatten.
Sen la jag mig på soffan igen och vägrade röra på mig.
Emma ville allt ha med mig ner till bryggan men fick avslå förfrågan.
Sen vid sex gick jag över till Robin och satt där med honom på hans balkong. Då började det vara så jag kunde sitta ute utan att dö. Vid sju åtta tyckte jag det var riktigt skönt. Vid nio frös han så då fick vi gå in, fast jag tyckte fortfarande det var behagligt ute. Men det gjorde jag ju även när jag gick hem vid halv elva. ;)
Är inte som andra jag. :P Vi satt där och tjöta om allt och inget, han fick i sig några öl så han satt och sjöng för mig och sina grannar till slut. *hahaha* Undra hur han känner för det idag.. ;) Om han "kommer ihåg" nått. *hahaha*
När jag kom hem, pratade jag med mamma i telen vid halv tolv, då hon tyckte jag sköter bloggen dåligt ;)
Vi prata väl en timme skulle jag tro tills jag gav upp för det inte gick att komma in på bloggen utan gick och la mig istället. Fast först en host attack i mammas öra! Fy fan vad man kan hosta.
Somnade iaf till slut.

Idag när jag vaknade upptäckte jag att jag inte har mycket till röst alls idag. *haha*
Kvart över åtta gick jag upp idag! Eller ja, då vaknade jag och la mig och läste. För vad ska man göra så tidigt?
Ska väl försöka städa idag.. Kanske.. Om jag orkar och känner för det :P
Men ska nog läsa lite först.. ;)

Mamma ville läsa nått som fick henne skratta och le.. Och det är illa med sånt att skriva här.
Kommer inte på nått.. det enda som finns i mitt huvud just nu är "kom då ketchup så går vi" *haha*

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0