En händelselös onsdag

Här har det inte hänt mycket idag.
Har legat på balkongen, kollat på tv, diskat, legat lite till på balkongen.
Sen kom Emma vid fyra och så väntade vi på Robin.
Åkte och satte oss vid bryggan till innan sju nån gång.
Då Robin och jag åkte hem iaf.
Emma och Jannice stannade.
Då la jag mig på soffan ;) Känns som jag är lite bränd men inget syns.
Och hade på mig ballerina skorna till bilen och från bilen ett par gånger och har redan skavsår!
Så fick jag ju sett Grey´s! Det är ju onsdag ;)
Och Sverige pussas och kramas, Björn var med idag ;) "Katrin, Sandros tjej".
Sen bara jag sitter här.
Tror jag snart ska lägga mig. Det hade varit skönt att kanske få sova nått i natt.

Så.. Ni får ha det så gott.

Kisses från Jezz *Underlig och störtskön* ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0