...

Nån som har ett sommarjobb till mig ?
Arbetsförmedlingen ringde nu och tyckte jag skulle gå på en kurs i sommar på sex i Uddevalla.
En kurs där vi lärde oss att skriva ansökningar? Ja men det lät ju spännande.
Jag kan skriva ansökningar!
Jag vet att det är utbildningen som fattas på mig inget annat.
Ja och så skulle jag betala 600 kr  i månaden för resekostnad.
Med vilka pengar då?!
Jag har inga pengar till sånt.
Nej jag hoppas då verkligen inte det blir av. Om jag bara kunde lära mig säga nej.
Så om jag har ett sommarjobb så behöver jag inte detta.
Men vad ska man göra när man inte ens duger som städerska på toaletter på campingar?
*hahahaha*
Så har du nått sommarjobb så kan du ju höra av dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0