Wwiiee!!

JAG FÅR FÖRLÄNGT!!!!
Iaf ett tag ;) Nån vecka skulle jag tro.
Han sa bara, hon är kvar tills det är klart. *hahaha*  :D :D :D
Jobba saaaaaaakta då ;)
Underbart :D
Vad extra pengar det blir i april ;)
wwiiee !!

Idag är det Christians födelsedag.
Har inte köpt nått till honom än. Vet inte vad han ska få heller. Nån med förslag?
Men han har iaf fått ett grattis på telefonen. Inte illa det.

Jag skulle vara så duktig idag tänkte jag och ringa till fastighetsskötaren och bestämma datum för besiktning och så.
Men tror ni jag kom ihåg det när jag väl kom till jobbet?!
Nepp! Helt borta var det.
Tills en 45 minuter efter tele tiden. *hahaha*
Försökte då men var ju inte lönt.
Får sätta påminnelse på telefonen och ringa imorgon istället.
Såg att det inte var så nära som jag så gärna vill tro. *haha*

Nej nu ska jag palla mig in i arkivet. :)

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till förlängningen och Kram på dig

2008-03-13 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0