OJ! En massa massa massa dravel!

Först ett svar till Carro som kommenterade det förra inlägget ;)
Ja det har du så rätt i! ;P

Nu har jag fått hämtat lite bananlådor hos Micke, Christian hjälpte mig köra det när han ändå hämtade mig förut.
Så nu kan jag börja packa lite iaf :)
Sen börjar jag fundera på vad som kan behövas inhandlas på Ikea sedan i april eller nått.
Robin och jag pratade massa om det i telen förut, kom på massa saker.. till honom! Ha ha ha ha!
Men vet ju att det jag vill ha är hyllor! Men får se hur det blir först och se hur många man ska ha och så :)
Sen kommer vi och gör Ikea osäkert! :P

Nu sitter jag hos mamma och väntar på att det ska bli mat ;)
Halv fem slutar Martin så då kommer alla de andra upp och så blir det mat snart efter det tror jag :)
Sen vet jag inte riktigt vad som händer men kanske vi spelar nått. :)

Igår var det film som gällde :)
Såg två stycken, 1408 och Flood. De var väl så där :)
De gick att se iaf. Nästa gång blir det Bee movie och Förtrollad eller nått..
Fick klart förmig att R kan vara lite elak när han känner för det oxå ;)
Han berättade att överraskningen som var till mig i torsdags var mest för att jag skulle tycka det var jobbigt och pinsamt och bli lite grinig. Det var ju inte allt för snällt tyckte jag medan han tyckte det hade varit kul. Ha ha ha.
(Carro nu behöver du inte bli arg ;))
Men att han nästa gång skulle göra det ordentligt utan att bli för full. Ha ha ha.
Försökte förklara att så noga är det inte. Ha ha ha.
Sen lät det nästan som att det står "letar efter nån att gifta mig med" i pannan!
Och det kan jag ju inte säga att jag anser det gör själv. Men men. :P
Här är jag som kommer på hur jobbigt det är att träffa folk så därför lägger jag ner sådana planer när jag får en liten sån depp. Tur de går över efter nån minut :P

Robin tyckte förut att jag snart får gifta mig för han ville gå på fest med gratis sprit!
Ja det är ju en bra anledning menar jag.
Tycket han skulle övertala Emma istället. För jag har då inga planer på nått sånt.
Fast han förklarade ju för mig vem jag skulle gifta mig med i torsdags, det slutade med att det kunde passa in på minst två som vi vet så då antar jag att det bara är att välja?! ;)

Fast tror jag skippar det med. Ha ha ha. Finns andra som kan gifta sig istället så jag slipper.  :P

Sen träffade jag Johan och Börje igår, och Johan har gått och sagt att jag lovat att vi ska köpa hus?!
Fick ju försökte förklara att det har jag inte lovat alls, utan att Johan gick och pratade själv en dag om att han ville ha ett stort hus och det slutade med att han tyckte att vi skulle ha ett hus som vi kunde bo i alla fyra som han sa. Jag Börje Johan och hans gosedjur. Sen blev vi fem för då kom han ju på att Pinga fick följa med oxå.
Försökte förklara att man måste ha maaaaaassa pengar för att kunna köpa hus men det tyckte han ju att han hade. Han hade ju hela 37 kr ! Och han har ju sett att jag har massa små pengar i en burk hemma. Så nog hade vi massa pengar tyckte han. *fniss*
Men fick försökt förklara igen att det behövs så mycket mer pengar än så.
Då sa han att han ville bo hos mig när jag flyttar till den andra lägenheten, så då fick jag ju förklara igen att det inte gick och att hans pappa hade ju blivit ledsen om Johan inte bodde hos honom.
 Men då tyckte han ju att både han och Börje skulle flytta till mig och då fick jag ju förklara att det inte gick heller.
Men bra söt är han! Han har blivit väldigt mysig och kelen. Härligt tycker jag :D

Han ska till sin mamma på måndag för fösta gången sen i januari... Hoppas det går bra.
Han längtar efter henne, han frågade mig en dag när jag hämtade honom på fritids när han skulle till mamma nästa gång.
Så fick jag ju frågat om det skulle bli kul att få åka till mamma nu. Men det tyckte han inte, för att Anton är så jävla jobbig! Dessa ord som kommer alltså. Men han har ju en bilbana där och det skulle iaf bli kul..
Men man får ju tro att allt går bra.. Gör det säkert.

Han chockade mig så här tidigare i veckan när jag hämtade honom på fritids, han har alltid nästan blivit arg när barnen tror jag är hans mamma. Men den dagen var det ett barn som frågade vem jag var och Johan svarade "det är Jessica" då undrade ju barnet vem Jessica var "Det är hon" sa Johan då. *haha*
Men barnet undrade fortfarande då säger Johan "det är min mamma" (!)
Så chockad! Då sa den andra pojken "jag trodde inte du hade någon mamma"
Men till slut så sa Johan att han skojade och att jag inte alls var hans mamma. Och så lämnade han den andra pojken i undran skulle jag tro.

Det var väldigt vad det blev mycket denna gången!!
Undra om nån orkat läsa ända hit..
Är det det så räck upp en hand!

Nej om jag skulle vara lite social mot mamma och Ramona då...

Ha en bra påskafton och ät en massa godis och akta er för häxorna ;)

Kisses


Kommentarer
Postat av: carro

åh han e för söt johan:-) ni får köra varannan vecka du å börje hihi.
Å jag lovar jag blev inte så arg det gick över när jag fortsatte läsa för då blev jag förbannad på johans så kallade mamma istället!!! Kram på dig

2008-03-22 @ 15:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0