Nya

JAG HAR HELA SKOR!!
Kan ni tänka er! Inte illa inte illa.
image9
Här är de! Mina nya skor. I like!
Blev tyvärr inte så många bhar, av sex stycken blev det bara en!
Och ingen svart som det var det jag var ute efter egentligen.
Men blev en hej dundrans massa hipsters i olika snygga färger. ha ha ha
En del var äckligt fula men men ingen som ser dem! ;)

Annars har helgen varit lugn och fin. :)
Har mest träffat Emma, och för en gång skull varit ute i solen.
Har varit sol både igår och idag. :)
Såg på melodifestivalen igår oxå.
Var länge sen jag såg finalen ha ha.
Är detta året som jag sett massa på det som jag inte sett på många år.
Men nog var det rätt låt som får åka.

Nej får väl se om jag får tummen och diska nu..
Eller om jag bara hamnar på soffan, eller om Karen snart fått nattat Oliver och kommer tillbaka på msn.

Pussar

Kommentarer
Postat av: nutte

finns de i min strl? hehe

2008-03-16 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0