Ja..

*gääääsp*
Så trött jag blev helt plötsligt för en liten stund sedan.
Gäspar så tårarna rinner. Snyggt värre tror jag. ;)
Har idag fått ringt till fastighetsskötaren och bestämt tid för besiktning iaf.
Fick aldrig nått svar från Henrik om när han betstämmt tid och så. Så nu hoppas jag verkligen han går med på att vi gör upp om städningen för det har jag sagt att vi gjort nu. *ha ha*
Så besitkningen blir den 2:e april kl 10.
Så nu börjar jag bli lite stressad över tapeterna och så.. men ska kolla det idag.
Så det blir gjort nån gång, vill försöka få ner det jag måste betala.

Ringa telia ikväll oxå. Påminnelsen är på!
*haha*

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en fin dag!

2008-03-19 @ 11:09:25
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0